Jornada d’esport adaptat

Amb motiu del dia Internacional de les persones amb discapacitat, el qual es celebra el dia 3 de desembre, l’IES Sa Serra va programar la setmana passada la setmana de l’Esport Adaptat.

Així doncs, durant tota la setmana es varen portar a terme activitats, esports i jocs amb l’objectiu de conscienciar l’alumnat entorn a la discapacitat i promoure activitats cooperatives, integradores i d’inclusió.

Desde el centre, volem agrair a la Federació d’Esports Adaptats de les Illes Balears i a la fundació de l’Esport Balear per donar-nos l’oportunitat d’adherir-nos al projecte #SEA2021.

Per una altra banda, també volem agrair fortament al Programa Deporte Inclusivo en la Escuela (DIE Ibiza), per poder fer possible la diada del 2 de desembre, en la qual es varen realitzar diverses activitats esportives, i a més a més, varem poder comptar amb la brillant atleta paralímpica Marta Arce, que va realitzar una xerrada molt interessant al nostre centre.