Activitat Cuentacuentos de Milagros Pierna

Dins les activitats del programa PROA +, la catedràtica de Llengua i Literatura castellana Milagros Pierna va assistir el dia 23 de febrer al nostre centre, per a oferir-nos una sessió de narrativa oral a través de su “teatrillo rojo” o “kamishibai” per als alumnes de 1r d´ESO, UEECO i TAVA.
Va ser una experiència amena i entretinguda que varen disfrutar molt.

Activitat Teatre Omis Producciones

El passat dimecres 15 de febrer els alumnes de 1r de Batxillerat varen assistir a una obra de teatre al cine Regio titulada “Un día con los clásicos” de la companyia teatral Omis Producciones de Madrid.Els actors varen representar textos del Don Juan Tenorio i El Quijote des d´una perspectiva còmica, interactuant en tot moment amb el públic. Varen passar una estoneta molt divertida i amb ganes de repetir el pròxim curs!