El passat divendres 12 d'abril es va celebrar el dia del centre amb un gran èxit de participació dels nostres alumnes i dels que ens visitaven de les escoles de primària del municipi: (CEIP Vara de Rey, CEIP Guillem de Montgrí, CEIP Can Coix, CEIP Sant Antoni i CEIP Sant Rafel)
La temàtica del dia varen ser els llibres de James Dashner: "El corredor del laberint", i es varen crear 4 circuits de proves diferents: Ruta vermella: VALENTIA, Ruta verda: SAVIESA, Ruta blava: CIÈNCIA i Ruta groga: 5 SENTITS.
La diada va començar amb la recepció dels visitants per part de l'equip directiu i l'explicació de la jornada. Es tracta d'alumnes que l'any pròxim poden ser alumnes del centre i d'aquesta forma ens poden conèixer d'una forma lúdica. Es va facilitar un tríptic amb les rutes i el plànol del centre. Els alumnes visitants es repartiren en equips per color i havien de completar la seva ruta, amb proves diverses com qüestionaris, enigmes, desxifrar codis secrets, passatges del terror, i altres proves d'habilitat i proves sensorials.

[VISITA LA GALERIA FOTOGRÀFICA]