Els nostres alumnes de 4t ESO varen passar un matí a la piscina municipal, amb Arenal Diving de Sant Antoni, aprenent els conceptes bàsics del busseig.

Aquesta primera pràctica és l'introducció a un esport que els permetrà gaudir en un futur del nostre espectacular fons marí.

[Veure la galeria completa]

Cap Departament
Atenció Pares amb cita prèvia: Divendres de 8:55 a 9:50
Matèries: Educació Física 3ers i 4rts, Anatomia Aplicada 1er Batx

Tutor 1er ESO  B. Cap d’Estudis
Atenció Pares amb cita prèvia: Dimecres de 8:55 a 9:50
Professor d’Educació Física 1ers

Atenció Pares amb cita prèvia:  Dijous 9:50 - 10:45
Matèries: Educació Física de 1ers, 2ons i 1ers Batxillerat

Més informació al blog

El nostre centre va celebrar dimecres el Dia de la Pau amb una Spartan Race Solidària, per recaudar fons en col·laboració amb el projecte ICAPE. Aquesta ajuda consisteix en la compra d'audiòfons per la India. Els organitzadors varen ser els departaments d'Educació física del CEIP Sant Antoni i l'IES Sa Serra. A les activitats hi participaren tant alumnes dels dos centres com alguns professors.

Llegeix més: Dia de la Pau 2019