Nova convocatòria 2018-1-ES01-KA102-049410) Inscripció al procés de selecció

Està obert el període d'inscripció a les beques Erasmus+ per a alumnes i professors de Formació Professional.

Convocatòria alumnes

Convocatòria professorat

Sol·licitud inscripció professorat

També aquests enllaços que poden servir d'ajuda per a completar les sol·licituds:

Creació de CV i ML Europass

Descàrrega del Suplement al Títol de Tècnic Europass

Motivation letter

Exemple motivation letter

L'IES Sa Serra organitza activitats transversals on participen alumnes de grups diversos. Els objectius van encaminats a un respecte i una bona convivència de centre.
A la darrera hi col.laboraren els alumnes de l'aula UECCO, TVA, Palic, CF-1 i FPB-2, que van visitar el restaurant dels cicles formatius de Cuina i Restauració.
Els alumnes convidats es varen portar fenomenal i van asumir el papel de client, des de la rebuda fins a l'acomiadament.
Gràcies a aquesta visita els alumnes de FP, poden practicar els seus estudis de cuina i restauració amb clients reals.

Llegeix més: La convivència a través de la restauració.

Aquest matí s'ha presentat la tercera edició del Fòrum Gastronòmic 'GastroSerra', que es celebra a l'IES Sa Serra del 11 al 15 de febrer.
Per primera vegada, aquesta experiència formativa contarà, a més d'un reputat xef de l'illa, amb la presència de diferents cuiners guardonats amb estrelles Michelín.
'GastroSerra' és un esdeveniment destinat als alumnes de FP del nostre centre, tot i que també està obert a tots els professionals de l'illa i al públic en general.

Convocatòria alumnes

Convocatòria professorat