L'IES Sa Serra amplia l'oferta educativa amb un nou cicle formatiu: El Cicle formatiu de grau mitjà de Forneria, rebosteria i confiteria (INA21)

El primer curs d'aquest cicle inclou:
0024 Matèries primeres i processos en forneria, pastisseria i rebosteria 100h
0025 Elaboracions de forneria-brioxeria 350h i 50 h pràctiques obligatòries
0026 Processos bàsics de pastisseria i rebosteria 225h i 35 h pràctiques obligatòries
0030 Operacions i control de magatzem en la indústria alimentària 65h
0031 Seguretat i higiene en la manipulació d’aliments 65h
0032 Presentació i venda de productes de forneria i pastisseria 65h
0033 Formació i orientació laboral 90h

Aquest cicle s'afegeix als actuals FPB de Cuina i Restauració i CFGM de Cuina i Gastronomia

Les dates d'inscripció són del 3 al 28 de juny.

Nova convocatòria 2018-1-ES01-KA102-049410) Inscripció al procés de selecció

Està obert el període d'inscripció a les beques Erasmus+ per a alumnes i professors de Formació Professional.

Convocatòria alumnes

Convocatòria professorat

Sol·licitud inscripció professorat

També aquests enllaços que poden servir d'ajuda per a completar les sol·licituds:

Creació de CV i ML Europass

Descàrrega del Suplement al Títol de Tècnic Europass

Motivation letter

Exemple motivation letter

La nostra professora de cicles formatius de Cuina i Restauració, Antònia López, va visitar els passats dies el centre CFP Canossa ENAC Lombardia, a Brescia, Itàlia.
Durant 3 dies va fer classe amb els alumnes de sala i bar, cuina i pastisseria. A l'aula teòrica els alumnes estaven acabant els projectes finals de creació d'una empresa d'hoteleria. L'últim dia va visitar les vinyes de la Franciacorta on vaig poder veure tot el procés de criança, embotellat i venda.
De cara a l'any vinent intercanviarem alumnes per les pràctiques formatives amb beques ERASMUS+.

[Veure la galeria completa de fotos]

L'IES Sa Serra organitza activitats transversals on participen alumnes de grups diversos. Els objectius van encaminats a un respecte i una bona convivència de centre.
A la darrera hi col.laboraren els alumnes de l'aula UECCO, TVA, Palic, CF-1 i FPB-2, que van visitar el restaurant dels cicles formatius de Cuina i Restauració.
Els alumnes convidats es varen portar fenomenal i van asumir el papel de client, des de la rebuda fins a l'acomiadament.
Gràcies a aquesta visita els alumnes de FP, poden practicar els seus estudis de cuina i restauració amb clients reals.

Llegeix més: La convivència a través de la restauració.