Aquests dies hem gaudit d’una exposició de màscares realitzades pels alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’Expressió Artística. Els alumnes han experimentat amb materials, volums i textures per crear màscares de tot tipus.
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord