Concurs Dia de Europa

Amb motiu del dia d’Europa i per donar a conèixer la Comissió Erasmus al centre, el passat dilluns es va celebrar un concurs de preguntes sobre Europa.

Els guanyadors varen ser:

Aleksia Salamatina – 1r ESO B

Joel Rodríguez – 1r ESO B

Logan Ribas – 1r ESO B

Enhorabona! Congratulations! Fèlicitations! Herzlichen Glückwünsche!

🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺

Erasmus+: Alumnes

Ja han tornat de Itàlia els 7 alumnes que han fet Erasmus aquest any!!
Han estat 2 alumnes de GM de Cuina i Gastronomia y 3 de GM de Forneria, Rebosteria i Confiteria els què han fet una estada de tres mesos a Massa i Verona i altres 2 alumnes de FPB de Cuina i Restauració els què també han fet una estada de dues setmanes a Bèrgam.