INFORMACIÓ IMPORTANT TRANSPORT ESCOLAR: LÍNIA DE SANT RAFEL

Us informam que l’alumnat de transport escolar de la línia de Sant Rafel disposarà de dos autobusos.

– L’alumnat de 1r, 2n i 4t d’ESO han d’anar amb l’autobús de la companyia Sagalés (autobús gran).

– L’alumnat de 3r d’ESO i Educació Bàsica ha d’anar amb l’autobús de la companyia ALSA (autobús petit).

En cas de germans que pertanyin a dos autobusos diferents, se’ls ha ajuntat al mateix, i han de demanar amb quin van a la monitora.

Es recorda que al transport públic és obligatòria la mascareta.

____________

Transporte escolar: línea de Sant Rafel

Os informamos de que el alumnado de transporte escolar de la línea de Sant Rafel dispondrá de dos autobuses.

– El alumnado de 1º, 2º y 4º de ESO irá con el autobús de la compañía Sagalés (autobús grande).

– El alumnado de 3º de ESO i Educación Básica irá con el autobús de la compañía ALSA (autobús pequeño).

En caso de hermanos que pertenezcan a dos autobuses diferentes, se les ha juntado en el mismo, y deben preguntar a cuál van a la monitora.

Se recuerda que en el transporte público es obligatoria la mascarilla.