Entrevista a Marcos Serra, alcalde de Sant Antoni, a la ràdio de l’IES Sa serra

Ja està disponible l’entrevista a Marcos Serra, alcalde de Sant Antoni i candidat a la reelecció pel PP, realitzada pels alumnes del Taller de Periodisme Radiofònic. És la quarta entrevista d’aquesta sèrie, en la qual s’ha convidat als principals candidats a les eleccions a l’Ajuntament de Sant Antoni, que s’han enfrontat a les preguntes dels alumnes de l’IES Sa Serra i també de les escoles CEIP Guillem de Montgrí i CEIP Sant Antoni. Aquest projecte forma part del programa educatiu La Ràdio a l’Escola.

Agraïm a tots els candidats la seua bona disposició a participar en aquesta activitat educativa, que ha servit perquè l’alumnat conegui el sistema electoral i, a la vegada, pugui demanar per assumpts del seu interès.

Compartim el projecte “Sa Serra For Future” amb altres instituts

El dimecres passat, alguns alumnes de Biologia de 4rt de la ESO, acudiren al Caló de s’Oli per a presentar el resultat del seu projecte “Sa Serra For Future”. En aquesta jornada tant els nostres alumnes com d’altres instituts (IES Quartó de Portmany i IES Isidor Macabich) mostraren el resultat de la seva feina als seus respectius projectes, tots relacionats amb la protecció de la Badia de Portmany.