Amipa IES Sa Serra

Queridas familias, desde la Amipa, estamos colaborando junto al Instituto en la medida de nuestras posibilidades para disponer del máximo de medidas de protección que ayuden a prevenir los contagios de Covid-19. Nos alegra comunicaros que por este motivo, hemos dotado al Centro de DISPENSADORES AUTOMÁTICOS DE GEL HIDROALCOHÓLICO para todas las aulas. Además, este lunes, se ha entragado a cada alumno UNA MASCARILLA CORPORATIVA DE AMIPA IES SA SERRA, con nuestros mejores deseos de superar todos juntos esta difícil situación que estamos viviendo.

Estimades famílies, des de l’Amipa, estem col·laborant al costat de l’Institut en la mesura de les nostres possibilitats per disposar del màxim de mesures de protecció que ajudin a prevenir els contagis de Covid-19. Ens alegra comunicar-vos que per aquest motiu, hem dotat al Centre de DISPENSADORS AUTOMÀTICS DE GEL HIDROALCOHÒLIC per a totes les aules. A més, avui dilluns, s’ha lliurat a cada alumne UNA MASCARETA CORPORATIVA D’AMIPA IES SA SERRA, amb els nostres millors desitjos de superar tots junts aquesta difícil situació que estem vivint.