Circular canvi de parades 20/09/21

Benvolgudes famílies,

Com ja sabreu, aquest curs estem tenint moltes dificultats per assignar les places de transport escolar a tot l’alumnat que ha sol·licitat aquest servei. En conseqüència, ens hem vist obligats a dur a terme una sèrie de canvis en les línies V264 Depuradora, V267 Sant Rafel, les quals us afecten com a usuaris del transport.

És per això, que us informam que, A PARTIR DE DILLUNS 20 DE SETEMBRE, hi haurà les següents modificacions:

• L’autobús de la línia V267 Sant Rafel, iniciarà la ruta a les 7:25h des de Sant Rafel fins la parada de Can Cosmi.
    Desapareixen d’aquesta línia les parades de “Los Troncos” i “Bar Javi”.
  • Els alumnes que fins ara esperaven el bus a les parades del “Bar Javi” i “Los Troncos” han d’agafar la línia V264
    Depuradora, a la parada del bus de línia regular situada a la carretera de Sant Antoni-Eivissa (al costat del
    semàfor)” a les 7:35h aproximadament.
  • Els alumnes de 4t d’ESO que fins ara agafaven la parada CAN COSMI, a partir de dilluns, han d’agafar el bus de la línia V264 Depuradora, a la parada de CAN GUILLAMÓ (al mateix costat de la benzinera, no cal creuar la
    carretera principal) a les 7:20 aproximadament.

Disculpeu les molèsties ocasionades

Atentament
La direcció de l’IES sa Serra