Concurs Joan Fuster d’Aforismes

“Desobeir és la filosofia del curiós”. “Somiar és d’ociosos, assolir els somnis és de lluitadors”. Amb aquests dos aforismes, les alumnes Inés Ruiz Carrasco i Zoe Fernández Gordon, de 4td’ESO A, van guanyar un 1r i un 2n premi insular del Concurs Joan Fuster d’Aforismes, convocat per la Direcció General de Primera Infància, Innovació i comunitat Educativa, i la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears.

El certamen pretenia commemorar el centenari del naixement de Joan Fuster (Sueca 1922-1992), escriptor, tertulià, assagista i creador de nombrosos aforismes. Fuster fou un important personatge en la defensa i promoció de la llengua catalana.

El passat divendres 17 de març, les alumnes van recollir els premis a la Delegació d’Educació d’Eivissa, amb la presència de les seves famílies i d’una companya del Departament de Llengua Catalana del nostre institut.

L’enhorabona a les dues!