Els candidats a l’alcaldia, a la ràdio de Sa Serra

La ràdio de l’IES Sa Serra inicia una sèrie de programes especials, centrats en les eleccions municipals del pròxim 28 de maig. L’alumnat del Taller de Periodisme radiofònic entrevistarà els candidats a l’alcaldia de les principals forces polítiques de Sant Antoni de Portmany. Les entrevistes s’estan preparant conjuntament amb l’alumnat del CEIP Sant Antoni i del CEIP Guillem de Montgrí, que també formen del programa La Ràdio a l’Escola.
Aquí teniu la primera entrevista, amb Antonio Lorenzo, candidat del PSOE, i que va tenir com a públic l’alumnat del CEIP Sant Antoni, que va venir a visitar-nos i a conèixer la ràdio.
Què és el primer que farà si és escollit alcalde? Què recorda de la seua etapa escolar? Pensa afavorir els carrils bici cap a les zones educatives? Les zones verdes del municipi, la zona blava, com millorar l’oci pels joves, mesures per als més necessitats… Aquesta i moltes altres preguntes, en aquest podcast especial.

En les pròximes setmanes, més candidats, a qui agraïm la seua bona disposició a participar en aquesta iniciativa.