Coronavirus: Avís important

• Informació tancament centre

A partir del dilluns 23 de març, segons el darrer comunicat de la Conselleria d’Educació Universitat i Recerca el centre romandrà tancat. No obstant seguim disposició de les famílies i de l’alumnat via telefònica, mitjançant el telèfon del centre, 971348423, en horari de 10 a 14 hores i a la nostra adreça de correu electrònic iessaserra@iessaserra.cat.
    [Accedeix a més informació sobre el tancament]

• Instruccions de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca de 27 de març de 2020

[Accedeix al document actualitzat]

• Tasques per l’alumnat durant el confinament

[Accedeix a taula de feines per curs, grup i matèria]

• Butlletins de qualificacions Segona Avaluació

Informam a les famílies que els butlletins de qualificacions de la segona avaluació, els podran visualitzar a partir del dia 8 d’abril a les 14 hores de manera virtual a l’aplicació Gestib -> Famílies de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca.

En cas de no haver emprat mai la plataforma Gestib, heu de recordar que els pares/mares/tutors legals, disposau d’un usuari i una contrasenya per accedir-hi. El vostre usuari està format per la lletra “e” minúscula, seguida del vostre número de DNI/NIE amb la lletra final en minúscula. Exemple de DNI: e36393992h. Exemple de NIE ey45637665d

IMPORTANT
    Els pares/mares/tutors legals/alumnes majors d’edat, amb passaport o que no tingueu usuari, haureu de sol·licitar-lo enviant un correu electrònic a l’adreça suportgestib@iessaserra.cat amb les següents dades:

– Nom de l’alumne/na

– Telèfon i adreça de correu electrònic del pare/mare/tutor legal/ alumne major d’edat que sol·licita l’accés.

accés gestibD’altra banda, si teniu usuari i no recordau la contrasenya, o no hi heu entrat mai, a la pàgina principal del Gestib https://www3.caib.es/xestib/inici, teniu l’opció de canviar-la a la pestanya on diu “He oblidat la clau”.
    Aquest link us redirigirà a una altra pantalla dintre del Gestib, on haureu d’emplenar els espais buits amb les vostres dades personals. Finalment, cliqueu on diu “enviar sol·licitud”.
    Seguidament rebreu per SMS i per correu electrònic un senzill tutorial on us explicarà com actualitzar la vostra contasenya.

Per qualsevol incidència, envieu un correu electrònic a l’adreça suportgestib@iessaserra.cat

TUTORIALS CONSELLERIA PER CANVI CONTRASENYA